TÜBİTAK Proje Yarışması 2009 Yılı Başvuru Süreci Başladı

anons
2007-2008 öğretim yılında Sosyoloji alanı dahil edilen TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Araştırma Projeleri Yarışması’na 2008-2009 öğretim yılından itibaren “Tarih” alanındaki projeler de katılabilecek.
TÜBİTAK Bilim İnsanı Destekleme Daire Başkanlığı (BİDEB) tarafından 1968 yılından bu yana düzenlenen Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması’nda, Bilgisayar, Biyoloji, Fizik, Kimya, Matematik ve Yer Bilimi  alanlarındaki projeler yarışıyordu. Yarışma kapsamına 2007-2008 öğretim yılından itibaren “Sosyoloji”, 2008-2009 öğretim yılından itibaren ise “Tarih” eklendi.
TÜBİTAK Ortaöğretim Öğrencileri Arası Araştırma Projeleri Yarışması’nda, tarih alanında dereceye giren öğrencilerin, ÖSS sonucunda, ek katsayı uygulamasından yararlananıp yararlanamayacakları 2009 yılında ÖSYM tarafından açıklanacaktır.

Bir Cevap Yazın

