AMC-8 in ALTIN ÇOCUKLARI

2008 AMC-8 sınavında “PERFECT SCORE” yani bütün sorulara doğru cevap veren öğrencilerin isimleir yayınlandı. Türkiye’den 13 öğrenci soruların tamamına doğru cevap vererek büyük bir başarıya imza attı.

ADI SOYADI OKULU ŞEHİR
Fatih Serdar Saglam Özel İlkbahar İlkoğretim Okulu Bursa
Zeyd Koroglu Bahcelievler Gökkuşağı  İlkoğretim Okulu İstanbul
Necip Ozcan Bahcelievler Gökkuşağı  İlkoğretim Okulu İstanbul
Bugrahan Egeli Ted Istanbul Koleji Vakfi İstanbul
Mehmet Efe Akengin Özel Anafen İlkoğretim Okulu İstanbul
Suheyb Bilici Özel Anafen İlkoğretim Okulu İstanbul
Omercan Durmus ÖzelAnafen İlkoğretim Okulu İstanbul
Burak Varici Özel Anafen İlkoğretim Okulu İstanbul
Berfin Simsek Özel Yamanlar İlkoğretim Okulu İzmir
Abdullatif Koksal Özel Erkul Tunagur İlkoğretim Okulu Kocaeli
Mustafa Mutlu ÖzelErkul Tunagur İlkoğretim Okulu Kocaeli
Anilcan Atac Özel Erkul İlkoğretim Okulu Kocaeli
Mucahid Colak Özel Erkul İlkoğretim Okulu Kocaeli

Bir Cevap Yazın

